Karakter boyutu :13 Punto15 Punto17 Punto19 Punto
Meke gölü Karavanlı turistleri ağırlıyor

Karapınar ilçesindeki Meke Krater gölü Karavanı ile Türkiye turuna çıkan yabancı turistlerin ilgi odağı haline geldi .Her gün bir çok yabancı turisti misafir eden Meke Krater gölü bu defa 2 çocuklu İsviçreli bir aile ile Fransız bir aileyi ağırladı İsviçreli ve Fransız turistler gölde kamp yaptı. Suyunu çekilmesine rağmen yabancı turistlerin ziyaret ettiği göle gelen İsviçreli Makine Mühendisi Emmanuel Stern ,eşi Özel bir firmada çalışan Fay Stern ile çocukları 12 yaşındaki Norah ve 8 yaşındaki Sofia,Fransız öğretmen Çift Lodie Bonnat ve Alain Ramirez göl kenarında yürüyüş yapıp gün batımını izlemenin keyfini çıkardılar. Her mevsim bir başka güzel olan Meke Gölü'ne misafir olan turistler gölde bol bol fotoğraf çekiyor. Ağustos 2021 tarihinde karavanları ile Güney Afrikayı ziyaret ederek tura çıktıklarını kaydeden Emmanuel Stern, Güney Afrika'yı gezdik.Bizim için farklı bir gezi idi., Güney Afrika'dan Kenya'ya 9 ay seyahat ettik. Ardından Kenya Mombasa'dan tırımızı deniz yoluyla İskenderun'a gönderdik. Şimdi güzel ülkenizi keşfediyoruz. Türkiye'de yaklaşık 2 ay kalacağız, ardından Ağustos ortasında işe dönmemiz gerektiği için İsviçre'ye geri döneceğiz daha sonra Türkiye’ye geldik.Burada 2 ay gezeceğiz.Bir aydır Türkiye’yi geziyoruz.Çok güzel ve misafirperver bir ülke.Meke gölünü internette gördük.Ama gördüğümüz gibi bulamamaktan üzüntü duyduk.Gölün kuruması üzücü.Ama o hali ile de ilgi çekici. Su kaynaklarının azalması tüm dünyada görülen önemli bir sorun. İnsanlar çevresini korumalı.Türkiye’de bir çok bölgeyi gezeceğiz.Türkiye’de olmaktan mutluyuz” dedi.